Brand Katten


En dag sa fru Snäll,

"Pricken, du är inte en stygg katt.

Du är inte en snäll katt.

Du är både snäll och stygg.

Och stygg och snäll.

Du är en problem-katt.

Vad du behöver är ett hem.

Då blir du snäll."
Underbar Bok

Detta är den första boken som jag läste ut på en kväll, aldeles själv.
Jag hade väldigt svårt med att läsa, Hade ingen konsentration och orden bara blandade sig.
Vi trode först att det var att jag behövde glasögon, men det var Dyslexi.
Det var när jag var 9 år som jag fick denna bok av min faster Berit december 1996.
Är mycket tacksam för denna bok, efter att ja läst denna så var jag fast vid böcker.
Har fortfarande mycket problen med att läsa men det går lättare och lättare,
När jag läser en kortare text så går det mycket bra men det är när det blir längre texter som konsentrationen tryter.
Men är som sagt mycket taksam för Ester Averills bok Brand Katten som jag fick -0
Tror aldrig ja har varit så stolt över mig själv

Kommentarer
Postat av: Apan Marie

Du borde vara det! Allt började med en bok, sen tog du studenten och vänata bara så står du där framme vid en griffeltavla och lär ut barn att läsa.. =D <3

2008-12-16 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0