Mitt hjärta slutade slå!


För första gången sen morfars begravning så grät jag, mina tårar rann och jag kunde inte stoppa dom.
Trode inte att det skulle bli så här.
Jag hade äntligen vant mig vid tanken på att ja kanske hade en chans, men ikke.
Ni karlar, Blir så förbannad.
När man äntligen vågar ge er en chans, ne då jävlar så ska ni tvär vända...
Har bara en sak att säga dig " Ta den där lilla veken du har mellan benen och kär upp den i RÖVA du".

Är så förbannad, hoppas du bli annmäld för barnarov..HAHAHAHAHAHAAAAAA



Kommentarer
Postat av: Apan Marie

Men vad har hänt?

2008-12-06 @ 23:05:04
Postat av: Emma

Hej Anki hittade din blogg;) Hur är de?

2008-12-12 @ 12:16:54
URL: http://stackriskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0