Att man kan bli så arg!


Förstår inte varför människan ska reta upp mig så, Blir så galen på han så de e inte sant.
Nog för att det blev bråk om en lite petites, men det är bara en av dom miljoner grejor aom ja tydligen inte kan göra rätt.
Det är varje dag, Gaaaaaah blir så galen..


Men men, vad har hänt i dag då??

Blev tvingad till min farmor "som jag förövrigt ogillar så sjukt mycket" för att lära mig baka "plättkakor" eller vad dom nu än heter.
och så var ja tvungen att skriva av massa recept på skitkakor som ja måste dit ner och baka, gaaaah vill inte.
men vad gör man inte för familjefriden "Som förövrigt inte existerar".
Men det kom något bra ur det onda i alla fall :D
Min kusin och hans flickvän kom med deras två döttrar Julia och Moa :D dom är så sjukt söta, synd att vi inte ses oftare älskar att umgås med dom.
Åkte med dom upp till hallen på julskyltnngen och träffade tomten:) Julia fick en godispåse:D,
sen så gick vi tipsrundan med barnen på Ica "Hoppas att vi gissade rätt:)".

Aja nu orkar ja inte skriva mer..










"Every time that you belive that everything is real,
Is just in youre dreams.
 We always nead something to belive in,
It's not always the things we want it to be.

We want to belive that everything around us is real,
But in real life nothing is real!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0