Ja ha nu då?


Ligger här i sjukhus sängen på 408:an,
Så nu påsår dom att jag har fått sockersjukan :(
Får ligga med dropp hela dagarna, ta stick i fingret hela tiden
och ta insulinsprutor hela tiden:(
Tänkte att det bara var att åka in och få lite insulin och åka hem.
men ikke då, ne de ska stickas i armen och tas prover:(
hatar stick i armen det gör så förbannat ont:(
Tur att det är så coola sköterskor här:)
Dom förklarar allt för mig fast ja ändå inte förstår vad som säger :P
Men  nån dag ja kanske vet men men.
är ganska trött efter att dom väcker mig hela natten,
och hela morgonen.
skriver lite mer sen jag måste sova lite mer.

Tack och hej...







jag är sjuk:(




Kommentarer
Postat av: Marie

NEEEJ!!!!! Shit mår du bra?? Kan jag komma och hälsa på??

2009-02-09 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0