Det är svårt.


Det är svårt när man känner sig bortkastad.
Vill att du ska lita på mig, varför frågade du inte mig?
Bråk är det allt det handlar om?
Visst har vi glömmt varandra lite, har liv på olika håll.
Men det är väl inte an anledning att utelämmna någon för?
Eller är det de?
Hoppas att allt löser sig i alla fall.
Jag finns alltid här i alla fall, hoppas att du vet det.

På månda ska jag till min underbara vän Angelica och världens gooaste Jessica<3
Svårt att inte älska dom två :)
De e tur att vi har varandra i alla fall.
vad skulle man göra utan sin underbara vän?
Har inte många vänner kvar,
men dom jag har håller jag hårt i<3
Dom växer inte på träd även fast man vill tro det.

All of my love to you my friends, you knowe who you are<3


Ching Chong Långkalssong :P haha

Ha det grett den nu som läser denna:P

Vet att Söta Marie gör det i alla fall:P puss på dej <3love ya<3








hahahahaha söt ja e va:P Älskar mig<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart jag läser!! Här för dig! Puss och Kram!! =)

<3

2009-01-28 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0