Underbar vecka!


Ja nu har jag snart varit med dom underbara flickorna i en hel vecka :D
Det är så underbart mysigt att bara ta det lungt och ut och gå på dagarna.
Jessica har varit lite förkyld med det börjar att bli bättre:)
Jo föresten hon fyller ju 7 månader i dag:D Grattis jessica.
Tänk att tiden går så fort,
Tyckte det var nyss vi var på BB och gick i koridorerna:)



Vill också slänga ett ord till lillasyster Fiiiseliii,
Utan dig vore livet inte värt och leva,
visst har vi våra stunder när vi skriker och är griniga,
men oftast så har vi ju bara så sjukt kul och bara muppar oss:p
Mitt hjärta tillhör dig och kommer alltid att göra..
Puss älskar dig min älskade lillayster.


Älskar också Resten av min familj,
Vi är en sån familj som dom flesta tror ja,
Vi skriker och bråkar hela tiden men det är nog mäst för att ventilera oss,
vi klarar oss inte utan varandra tror jag.

<3 till alla


tjena långkalssong:p haha


This is me

Kommentarer
Postat av: Marie

NEEEEEEEEEEEEEJ!!! Mår du bra? Kan jag komma hälsa på???

2009-02-09 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0