Som en gummiboll!

Hur mycket jag än försöker så studsar du bara tillbaka.
Jag kastar dig så långt och hårt jag kan, men det är som att du sitter fast i ett snöre och bara svingar tillbaka.
Hur ska jag göra för att du ska lossna och flyga din väg?
Hur ska jag kunna få dig att förstå att du måste lossna från mig?
Så fort jag försöker ta mig ifrån, så på nåot sätt så finns du fortfarande kvar.
Du påminner mig hela tiden att du finns i mitt liv.
Det är mycket som inte funkar bara för att det verkar som vi sitter ihop med ett snöre..
Jag kommer alltid att finnas för dig men jag vill leva också.
Du kommer alltid att vara mon bästa vän.
Snälla släpp mig lös, Låt mig gå min egen väg.
Snälla älskade du, Jag vill gå nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0